ππΌπππΌπππππΎπ ππππππ!
Het fondsenwervende concept Swim & Dance to Fight Cancer van Artishock, events & marketing Experience Marketing is genomineerd voor de Event Impact Award die maandag 7 april a.s. tijdens het Nationaal Congres Evenementen in Schiedam aan de winnaar wordt uitgereikt.
Deze nominatie geldt wat ons betreft voor alle Swims in het land!
Swim to Fight Cancer is een uniek evenement dat wordt gehouden in het buitenwater bij jou in de buurt. Deelnemers en bedrijven- en vriendenteams laten zich sponsoren en halen zoveel mogelijk geld op voor kankeronderzoek. Het zijn sterke lokale evenementen met een landelijke spreiding. De impact van Swim to Fight Cancer gaat verder dan zwemmen alleen. Al 10 jaar maken we met alle Swims een verschil in de strijd tegen kanker.
Enorm trots dat Mechtild Stultiens van Straaten persoonlijk aan de wieg mocht staan van dit concept dat in 2014 voor het eerst in de wateren van Den Bosch werd georganiseerd. De ontwikkeling en uitrol van onze βolievlekwerkendeβ campagne, die door alle Swim-organisaties is overgenomen, heeft enorme impact opgeleverd:
- Een significante vergroting van de bewustwording dat gelden voor kankeronderzoek nog steeds nodig zijn, waarbij de betrokkenheid van de doelgroep jongeren jaarlijks toeneemt. Dit wordt mede veroorzaakt door een vernieuwing van het concept met de toevoeging βdanceβ > Swim & Dance to Fight Cancer. Hierover volgt maandag meer.
- Een ongekende verbindingskracht tussen alle doelgroepen van de Swims.
- In 10 jaar tijd is er via de deelnemers aan 50 Swim-edities ca. 16 miljoen euro aan gelden voor kankeronderzoek opgehaald.
Zonder de tomeloze inzet van de bedenkers van het eerste uur β Katrijn, Muk en Limore – het Swim-bestuur in Den Bosch, alle Swim-organisaties in het land, de donateurs, sponsors, vrijwilligers, de Stichting Fight cancer en uiteraard alle zwemmers waren deze resultaten onmogelijk geweest. Hulde!
Duimen jullie maandag met ons en alle Swims in het land mee?