InspiratieFestival

Innovate yourself

Voor Rabobank organiseerden we het inspiratiefestival waarbij klanten geïnspireerd werden met innovaties uit de markt en maatschappij. Deze innovaties vielen onder 4 belangrijke lokale pijlers van Rabobank Tilburg en vertelden dus ook het verhaal van Tilburg als stad.

Opdrachtgever | Rabobank Tilburg

Type project | Kennis-event

Jaar | 2019

Rabobank Tilburg heeft sinds een aantal jaar Inspiratieavonden voor haar (particuliere) klanten vanaf 16 jaar, telkens met een inspirerend thema. Dit keer stond het thema innovatie centraal. Aan Artishock de vraag om het concept, de uitwerking en de organisatie uit handen te nemen.

Vraag

Antwoord

Het Rabobank InspiratieFestival is een jaarlijks event voor de klanten van Rabobank dat we in een nieuw jasje hebben gestoken. Op basis van de 4 pijlers van Rabobank Tilburg, lokale leefomgeving, voedsel, ondernemerschap en zelfredzaamheid, hebben we het programma samengesteld. De dag was gevuld met presentaties, stands en activiteiten van Tilburgse klanten van de Rabobank die invulling gaven aan de betreffende pijlers gericht op innovatie.

Video afspelen

Opening

Kind is Koning

Willem-Alexander Kinderziekenhuis

Fondsenwervend event

Swim to Fight Cancer

Stichting Swim to Fight Cancer

Fondsenwervend event

Liliane City Jungle

Liliane Fonds

Campagne

Planten Peepshow & Peptalk

Plantum

Fondsenwervend event

Klimmen voor de restauratie aan de Sint-Jan

Stichting Nationaal Monument Sint-Jan

Citymarketing

De Bossche Zomernacht

Gemeente 's-Hertogenbosch

Talkshow

Take a Seed

Plantum

Jubileum

Makers van Waarde, al 75 jaar

Hazenberg

Campagne

De Bossche Bespaar Karavaan

Gemeente 's-Hertogenbosch

Campagne

De gewone schoolkantine

Voedingscentrum