Festival Groei

25 jaar mens & werk

Om het 25-jarig jubileum en de opening van een nieuw pand te vieren organiseerden we voor Driessen HRM Festival Groei, een meerdaags festival, met een echt Driessen DNA, voor verschillende doelgroepen met een echt Driessen DNA.

Opdrachtgever | Driessen Groep

Type project | Festival

Jaar | 2018

Om het 25-jarig jubileum en de opening van de Driessens Human Campus te vieren, werd ons gevraagd een creatief concept te ontwikkelen om deze events te verbinden en met de juiste look & feel bij haar doelgroepen weg te zetten. Ook eventstyling, inrichting en publieksstromen op het terrein in goede banen leiden, behoorden tot de vraag.

Vraag

Antwoord

Gedurende 25 jaar heeft Driessen een forse groei doorgemaakt en is zich tegelijkertijd blijven focussen op de persoonlijke groei van ‘haar’ mensen. Festival Groei was geboren! Het terrein was gebaseerd op de vorm van een boom, met de wortels van ontvangst, een stam als looppad, een plenaire festivaltent als kruin, breakout-ruimtes als vruchten, etc. Resultaat: een week lang feest voor 4 verschillende doelgroepen met de kernwaarde ‘groei’ als belangrijkste inspiratiebron!

Fondsenwervend event

Klimmen voor de restauratie aan de Sint-Jan

Stichting Nationaal Monument Sint-Jan

Festival

The Big Party

Fransen Gerrits

Beurs

Zorg & ICT beurs

PinkRoccade Healthcare

Talkshow

Take a Seed

Plantum

Fondsenwervend event

Liliane City Jungle

Liliane Fonds

Opening

Kind is Koning

Willem-Alexander Kinderziekenhuis

Kennis-event

InspiratieFestival

Rabobank Tilburg

Campagne

Planten Peepshow & Peptalk

Plantum

sportevenement

Vestingloop

Stichting Vestingloop

Citymarketing

Visioenen van een Genie

Stichting Jheronimus Bosch 500