Liliane City Jungle

De grootste en stoerste apenkooi van Nederland

Het Liliane fonds positioneren op basis van hun purpose en op deze manier ook nog geld ophalen voor kinderen met een handicap in de armste landen van de wereld. Klinkt als een uitdaging die perfect bij Artishock past! We creëerden de grootste en stoerste apenkooi van Nederland en dat heeft zijn vruchten afgeworpen!

Opdrachtgever | Liliane Fonds

Type project | Fondsenwervend event

Jaar | 2016

Bij het Liliane Fonds zetten medewerkers zich dagelijks in voor een betere toekomst voor kinderen met een handicap in de armste landen van de wereld. Aan ons de vraag hoe we deze mooie purpose kunnen positioneren. Artishock tekende voor het creatieve concept, de volledige marketing en communicatie en de uitvoering in co-productie met Marijn Producties.

Vraag

Antwoord

We bedachten de Liliane City Jungle, de grootste en stoerste apenkooi van Nederland. 5 dagen lang stond deze experience op de Parade in ’s-Hertogenbosch.
Geïnspireerd op het bekende klim- en klauterspel bedachten we een parcours dat symbool stond voor de obstakels waar gehandicapten kinderen ook voor staan in arme landen. Dus vergeet de bok en springplank, maar denk aan een tien meter hoge kabelbaan, labyrint, laserstralen, escaperooms en windtunnels. Kinderen ontdekten spelenderwijs de drie werelddelen waarin het Liliane Fonds actief is: Afrika, Azië en Zuid-Amerika. De toegangsprijs ging in zijn geheel naar het Liliane Fonds en samen met online donaties was het resultaat was ruim €83.000. Met dank aan de steun van vele sponsors en vrijwilligers.

Citymarketing

De Bossche Zomernacht

Gemeente 's-Hertogenbosch

Kennis-event

EXPO Miscanthus

Vandinter Semo

Campagne

Kleine Zaden, Grote Daden

Plantum

Product lancering

HP Elite Dragonfly

HP

Congres

Op Sporen van Ondermijning

Taskforce RIEC

Festival

Festival Groei

Driessen Groep

Talkshow

Aandacht voor Elkaar

Rijksoverheid

Kennis-event

InspiratieFestival

Rabobank Tilburg

Campagne

De gewone schoolkantine

Voedingscentrum

Community event

WinTU/er Village

Technische Universiteit Eindhoven