Undercover Boss

x-days: jaarlijkse strategie update

Voor de jaarlijkse strategie update van Xenos bedachten we een format om collegaโ€™s op een creatieve en interactieve manier te betrekken bij de visie en ontwikkelingen van de organisatie. We creรซerden een talkshow waarin we op komische wijze de werkprocessen onder de loep namen.

Opdrachtgever | Xenos

Type project | Online talkshow

Jaar | 2021

Jaarlijks neemt Xenos haar collegaโ€™s mee in de strategische visie voor de komende jaren van de organisatie. Xenos vroeg Artishock om na te denken over een inspirerende, en tevens coronaproof manier, om de nieuwe ambities en ideeรซn bij werknemers onder de aandacht te brengen en hier draagvlak voor te creรซren.

Vraag

Antwoord

Tijdens het zogenaamde โ€˜X-eventโ€™, geรฏnspireerd op het bekende programma Undercover Boss, ging het volledige managementteam โ€˜undercoverโ€™. Om de werkprocessen te optimaliseren, moet je wel weten wat er op de werkvloer allemaal speelt. Met pruiken, brillen, grime en kleding werden de managementteam-leden getransformeerd tot stagiaires. Tijdens een flitsende online talkshow met het management (met hun โ€˜gewoneโ€™ looks) werd aan de hand van de opgenomen videoโ€™s duidelijk wat er allemaal zou moeten veranderen en waarom. Een groot succes met grote betrokkenheid van alle leidinggevenden binnen het bedrijf!

Congres

Symposium Emissieloos Bouwen

Gemeente Eindhoven

Product lancering

HP Elite Dragonfly

HP

Campagne

Kleine Zaden, Grote Daden

Plantum

Kennis-event

InspiratieFestival

Rabobank Tilburg

Citymarketing

De Bossche Zomernacht

Gemeente 's-Hertogenbosch

Jubileum

Kuijpers100

Kuijpers

Talkshow

Brabant Solar Day Online

Provincie Noord-Brabant

Festival

Festival Groei

Driessen Groep

Campagne

Planten Peepshow & Peptalk

Plantum

Opening

Kind is Koning

Willem-Alexander Kinderziekenhuis