InspiratieFestival

Innovate yourself

Voor Rabobank organiseerden we het inspiratiefestival waarbij klanten geรฏnspireerd werden met innovaties uit de markt en maatschappij. Deze innovaties vielen onder 4 belangrijke lokale pijlers van Rabobank Tilburg en vertelden dus ook het verhaal van Tilburg als stad.

Opdrachtgever | Rabobank Tilburg

Type project | Kennis-event

Jaar | 2019

Rabobank Tilburg heeft sinds een aantal jaar Inspiratieavonden voor haar (particuliere) klanten vanaf 16 jaar, telkens met een inspirerend thema. Dit keer stond het thema innovatie centraal. Aan Artishock de vraag om het concept, de uitwerking en de organisatie uit handen te nemen.

Vraag

Antwoord

Het Rabobank InspiratieFestival is een jaarlijks event voor de klanten van Rabobank dat we in een nieuw jasje hebben gestoken. Op basis van de 4 pijlers van Rabobank Tilburg, lokale leefomgeving, voedsel, ondernemerschap en zelfredzaamheid, hebben we het programma samengesteld. De dag was gevuld met presentaties, stands en activiteiten van Tilburgse klanten van de Rabobank die invulling gaven aan de betreffende pijlers gericht op innovatie.

Citymarketing

Visioenen van een Genie

Stichting Jheronimus Bosch 500

Online talkshow

Undercover Boss

Xenos

Talkshow

Aandacht voor Elkaar

Rijksoverheid

Online talkshow

De Staat van Leiderschap

De Baak & VNO-NCW

Campagne

De gewone schoolkantine

Voedingscentrum

Medewerkers event

L-live

L-Founders

Koninklijk event

Nationale Koningsdag Tilburg

Gemeente Tilburg

Jubileum

Makers van Waarde, al 75 jaar

Hazenberg

Fondsenwervend event

Swim to Fight Cancer

Stichting Swim to Fight Cancer

Congres

Symposium Emissieloos Bouwen

Gemeente Eindhoven