Het WAKZ, onderdeel van het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), is gedurende een aantal jaren volledig verbouwd en heropende op 18 juni 2021 haar deuren. Aan Artishock de vraag om van deze opening een memorabel moment te maken, om de naamsbekendheid te verhogen en het WAKZ zowel online als offline sterker te positioneren als ziekenhuis waar het kind centraal staat.
Artishock bedacht het concept Kind is Koning. Het WAKZ heeft namelijk als motto samen zorgen voor zieke kinderen en zet kinderen op de eerste plaats. In aanloop naar de heropening hebben we een communicatiecampagne uitgerold via social media en een nieuwe website www.wakz-kids.nl gelanceerd.
Tijdens de heropening vond tevens een bijzonder Kindercongres plaats, een dynamisch online programma voor en door kinderen met als thema ‘It’s a Kind of Magic’. Met speciale gasten, allerlei doctoren en natúúrlijk: heel veel kinderen! Als kers op de taart kondigde Victor Mids aan ambassadeur te worden van het WAK en introduceerde het initiatief om een onderzoek te starten naar de rol van magie en illusie bij het herstelproces van zieke kinderen.