Undercover Boss

x-days: jaarlijkse strategie update

Voor de jaarlijkse strategie update van Xenos bedachten we een format om collega’s op een creatieve en interactieve manier te betrekken bij de visie en ontwikkelingen van de organisatie. We creëerden een talkshow waarin we op komische wijze de werkprocessen onder de loep namen.

Opdrachtgever | Xenos

Type project | Online talkshow

Jaar | 2021

Jaarlijks neemt Xenos haar collega’s mee in de strategische visie voor de komende jaren van de organisatie. Xenos vroeg Artishock om na te denken over een inspirerende, en tevens coronaproof manier, om de nieuwe ambities en ideeën bij werknemers onder de aandacht te brengen en hier draagvlak voor te creëren.

Vraag

Antwoord

Tijdens het zogenaamde ‘X-event’, geïnspireerd op het bekende programma Undercover Boss, ging het volledige managementteam ‘undercover’. Om de werkprocessen te optimaliseren, moet je wel weten wat er op de werkvloer allemaal speelt. Met pruiken, brillen, grime en kleding werden de managementteam-leden getransformeerd tot stagiaires. Tijdens een flitsende online talkshow met het management (met hun ‘gewone’ looks) werd aan de hand van de opgenomen video’s duidelijk wat er allemaal zou moeten veranderen en waarom. Een groot succes met grote betrokkenheid van alle leidinggevenden binnen het bedrijf!

Community event

WinTU/er Village

Technische Universiteit Eindhoven

Campagne

De gewone schoolkantine

Voedingscentrum

Jubileum

Kuijpers100

Kuijpers

Kennis-event

InspiratieFestival

Rabobank Tilburg

Citymarketing

Visioenen van een Genie

Stichting Jheronimus Bosch 500

Citymarketing

De Bossche Zomernacht

Gemeente 's-Hertogenbosch

Campagne

De Bossche Bespaar Karavaan

Gemeente 's-Hertogenbosch

Fondsenwervend event

Klimmen voor de restauratie aan de Sint-Jan

Stichting Nationaal Monument Sint-Jan

Campagne

Kleine Zaden, Grote Daden

Plantum

sportevenement

Gold on Ice – Huldiging Ireen Wüst

Provincie Noord-Brabant