Om het 100-jarig bestaan te vieren, stil te staan bij alle mijlpalen en het merk nog sterker te positioneren werd aan Artishock gevraagd om van 2021 een speciaal jaar te maken en op diverse manieren deze mijlpalen extra ruchtbaarheid te geven.
Wij bedachten โ met een knipoog naar de historie van Kuijpers โ onder meer het idee van het ombouwen van een โoude Citroรซn HYโ tot een mobiele studio. Deze speciale Kuijpers Studio ging elke dag op pad naar bouwlocaties, kantoren, leveranciers, klanten of op bezoek bij mensen thuis. Zo faciliteerden de mensen van Kuijpers ontmoetingen, maakten zij radio, namen vlogs op en zorgden voor een hapje en drankje. Voor relaties organiseerden wij een serie online kennis-events, genaamd Kuijpers Talks, waarin maatschappelijke onderwerpen โ zoals de verduurzaming van maatschappelijk vastgoed of de ontwikkelingen in de life sciences ten behoeve van een gezonder Nederland โ centraal stonden. Tot slot,ย kwamen 2500 medewerkers en hun familie samen in Helmond tijdens het Kuijpers Familiefestival op eigen terrein.
Zo vierde Kuijpers samen haar collegaโs stakeholders/klanten dit bijzondere jubileum.