L-live

Na een naamswijziging, fusering en de verhuizing naar het nieuwe kantoor is er behoefte aan verbinding en elkaar leren kennen. Een bedrijf met meer dan 300 medewerkers, meerdere kantoren over de hele wereld en een hoofdkantoor in โ€™s-Hertogenbosch, heeft een unieke manier nodig om medewerkers met elkaar te verbinden.

Opdrachtgever | L-Founders

Type project | Medewerkers event

Jaar | 2024

Hoe kunnen we de medewerkers naar Den Bosch halen voor een programma gericht op community building, netwerkvorming en het versterken van de onderlinge samenwerking? Het doel is om een sterke connectie te creรซren tussen teams van China tot Braziliรซ, met een programma waarin zowel het bedrijf als teambuilding centraal staan.

Vraag

Antwoord

Artishock ontwikkelde een compleet concept voor een weeklang programma waarin connectie en teambuilding centraal stonden. Van begin tot eind was Artishock verantwoordelijk voor de invulling en uitvoering, met activiteiten die de samenwerking tussen de internationale bureaus van L-Founders versterkten en een hechte community creรซerden.

Fondsenwervend event

Klimmen voor de restauratie aan de Sint-Jan

Stichting Nationaal Monument Sint-Jan

sportevenement

Vestingloop

Stichting Vestingloop

Fondsenwervend event

Villa Pardoes Winterrun

Villa Pardoes

Citymarketing

Visioenen van een Genie

Stichting Jheronimus Bosch 500

Campagne

Kleine Zaden, Grote Daden

Plantum

Talkshow

Natuurlijk! Brabant! Ons domein

Provincie Noord-Brabant

Live event

Graduation Show MomenTUm

TU Eindhoven

Festival

The Big Party

Fransen Gerrits

Citymarketing

De Bossche Zomernacht

Gemeente 's-Hertogenbosch

Fondsenwervend event

Liliane City Jungle

Liliane Fonds